Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Bodrum’un yıllardır yaşadığı su kayıpları ve arıza kaynaklı kesintilere son verecek Güney İçme Suyu İsale Hattı yenileme çalışmalarında son bağlantının gerçekleştirildiğini açıkladı. Aras, Bodrum’un altyapısını güçlendirecek dev yatırımın tamamlanmasıyla birlikte su kayıplarının azaltılacağını ve kesintisiz hizmet hedeflediklerini belirtti.
Muğla Büyükşehir Belediyesi, Bodrum’un yıllardır yaşadığı su kayıpları ve arıza kaynaklı kesintilerin önüne geçmek amacıyla hayata geçirilen Güney İçme Suyu İsale Hattı yenileme çalışmalarında önemli bir aşamayı tamamladı.
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Bodrum Yarımadası’nın en kritik altyapı yatırımlarından biri olan projede son bağlantının gerçekleştirildiğini belirtti. Aras, “Bodrum’un yıllardır yaşadığı su kayıplarına ve arıza kaynaklı kesintilere son verecek dev yatırımda sona geldik. Bugün, Yarımada’nın en kritik altyapı yatırımlarından biri olan Güney İçme Suyu İsale Hattı yenileme çalışmalarında son bağlantıyı gerçekleştirerek önemli bir eşiği daha geride bıraktık” ifadelerini kullandı.
Sorunları geçici çözümler yerine kalıcı yatırımlarla çözmeyi hedeflediklerini vurgulayan Aras, “Sorunları günü kurtaran çözümlerle değil, kalıcı yatırımlarla çözüyoruz. Bodrum’un altyapısını güçlendirmek, su kaynaklarını korumak ve hemşehrilerimize kesintisiz hizmet sunmak için çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
Çalışmaların tamamlanmasıyla birlikte Bodrum’da su kayıplarının azaltılması ve arıza kaynaklı kesintilerin en aza indirilmesi hedefleniyor.